niedziela, 15 czerwca 2014

Międzynarodowa Wystawa Psów Rasowych CACIB w Krakowie 14-15.06.2014

Cześć! :) (z góry przepraszam za jakość zdjęć - wszystkie oprócz smyczy i próbek były robione telefonem)
Daisy'unia troszkę mokra i przerażona z nową smyczą
      Na pewno już z tytułu domyśliliście się, o czym będzie ten post i co przedstawia powyższe zdjęcie. Daisy siedziała wtedy na trybunach w hali, gdzie odbywał się finał wystawy. :)
     Ogólnie jestem trochę rozczarowana, ponieważ był niski poziom oceny psów, a w namiotach karm nikt nam nie dawał próbek - tylko wielkim hodowcom, a eukanuba dawała tylko jak miałeś na sobie coś różowego (delikatnie mówiąc nie przepadam za tym kolorem - na sam widok boli mnie głowa).
Z powodu deszczu na polu były tylko eliminacje...
...a w hali finał.
Po ogłoszeniu wyników była uroczysta muzyka i przed podium wbiegali ludzie z aparatami. To było śmieszne xD
To "ring przygotowawczy".
     Zrobiłam jeszcze zdjęcia kilku psom oczekującym na swoją kategorię.


     Dostałam tylko dwie próbki - preparatu na skórę i sierść Gammolen i karmy Healthy Paws. Tą ostatnią dostałam dlatego, że Daisy była mokra i przerażona, i jakaś pani wyszła z namiotu. Dala nam ręcznik do wytarcia psa i na poprawienie humoru z wielkiego wora dała nam troszkę do woreczka. Daisy'unia nie chciała jeść, ale kiedy wróciła do domu, wrócił jej i apetyt. ;)


     Oprócz tego kupiłam Daisy'uni nową smycz. Już dawno miałam w planach jej zakup, ponieważ podobno jest najlepsza do szkolenia. Tata powiedział że może mi kupić i tak zrobił :) W namiocie, gdzie ją kupiliśmy, był wieeelki wybór smyczy, obroży i szelek - taśmy, linki, łańcuszki, skórzane, nylonowe, różnokolorowe, gładkie, we wzorki itd. Sprzedawca wszystkich oprowadzała, pomagał dokonać wyboru i nam wytłumaczył jak działa ta smycz. Zdecydowaliśmy się na najwęższą taśmę (10 mm) i kolor niebieski. Smycz kosztowała 13 zł.


Maksymalną długość ma 2,4 m, a można jej używać na trzech długościach - najkrótsza 120 cm, średnia - do przełożenia przez ramię i najdłuższa. Jestem z niej bardzo zadowolona. :)
     No to tyle. A Wy byliście w ostatnim czasie na jakiejś wystawie? A może wystawiacie Wasze psy?

Evily

8 komentarzy:

  1. Świetna relacja! Dziękuję za zdjęcia, wiedziałam, że mogę na Ciebie liczyć:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, zrobiłam malamute'a i samojeda, ale więcej ras podobnych nie było. ;)

      Usuń
  2. Super relacja! To miło ze strony tej pani, że dała Daisyn ręcznik i próbkę karmy :)

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście, jakość nie powala, ale w końcu telefon, mój by zrobił jeszcze gorsze ;p
    I jak zwykle wszystko popsuł deszcz, grr.
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że coś dostaliście :)
    Fajna smycz chociaż dla mnie trochę krótka

    OdpowiedzUsuń