sobota, 29 marca 2014

Wiosenna galeria ♥

Witajcie wiosennie! Wczoraj i dzisiaj zrobiłam różne zdjęcia, z których wyszła całkiem niezła, wiosenna galeria. Pod każdym zdjęciem jest opis, żebyście wiedzieli co jest co ;)

Daisy wygrzewa się u wejścia na balkon :)

Śmieszna mina w samochodzie :D
Pilnuję niedawno posadzonego drzewka!
Zatroskana minka :*
Zapoznanie Daisy i króliczka :)
No co? xD
Z rozpędu na pana króliczka!
Daisy'unia i pies sąsiadów, Dżet ;)
Znęcam się nad piłką ;D
Daisy, królik i piłka :)
Ciekawe co tam znowu znalazła ;)
Kopie dół...
...i ten dół :D
Teraz trochę przyrody:
Żółte kwiatuszki
Jakiś biały kwiatek
Konary dwóch jabłoni (jeszcze bez liści, ale w Krakowie czyli tam gdzie mieszkam są już liście i kwiaty)
Słońce ♥
No cóż, jak Daisy przestaje współpracować, zaczynam robić zdjęcia przyrodzie... Muszę przyznać że ostatnio pokochałam robienie zdjęć ♥
Powyższe zdjęcia robione były na wsi koło domu letniego, a teraz te domowe.
Jak by tu zejść...
:)
Ja tutaj rządzę! Widzicie, mam nawet tron!
Mój pantofel!
Niedługo będzie ciąg dalszy zdjęć, które są na telefonie (wystąpiły małe problemy i nie mogę ich dodać, komórka szwankuje :/), łącznie z fotką nowej linki treningowej zakupionej wczoraj ;)

Pozdrawiam serdecznie!
Evily

7 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia u nas również pięknie, jak Fiona przestaje współpracować to przerywam i zacynam się z nią bawić po 5 minutach gdy jest już nakręcona na maksa na sznurek na przykałd to robie komendę i jak wykona dobrze to dostaje zabawkę i smakołyk.

    Pozdrawiamy Hania&Fiona

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! :D Daisy ślicznie na nich wyszła!
    Pozdrawiam
    http://asiula-madziula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna chusteczka :)
    Cudne zdjęcia :)
    Czekamy na kolejne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Ci powiedzieć tak prosto z serca, że.....
    robisz cudne zdjęcia <3 Po prostu tak mi się mocno podobają, nawet nie wiem czemu :)
    Niby takie zwykłe, ale mają w sobie to coś ^^
    3 zdjęcie od końca jest mega <3
    Pozdrawiamy :*
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh.. tak wiosna <3 Kocham tę porę roku.Gdy można spędzić aktywnie dzień z psem ^^
    Śliczna chusta :3
    Zapraszam do mojego psiego świata! :) http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń